Rozkvitnutý deň

11/13/2014 09:44:00 AM

Ahojte! 
Dnes by som sa chcela s Vami podeliť o jednu stránku, ktorá  ma veľmi zaujala. Hľadala som na internete rôzne skladané kvietky, aby som ozvláštnila svoju tvorbu a na blogu Galérie kvetín som našla skvelý fotopostup. 





Stránka je veľmi pekne urobená a na boku som videla iné články o kvetoch (tentokrát živých), tak som si to rozklikla a čítala. Síce sa zvyšok stránky vôbec netýka scrapbookingu, ale týka sa kvetov, takže určite osloví každú žienku.

Bývam v dome s mojimi rodičmi a všade, kde sa pozriem (vonku i vo vnútri), máme kvety a kríky. Predzáhradku a záhradu máme plnú ovocných i okrasných stromov, o ktoré sa stará ocino. Máme tam malé arborétum a cez leto to u nás vyzerá naozaj krásne ;) Mamina je zas veľkým milovníkom kvetov, kríčkov a byliniek. Podľa mňa by to bez kvetov ani nebol domov - zútulnia a skrášlia každý kút. V budúcnosti, keď budem bývať s partnerom, si tiež neviem predstaviť nemať kvety okolo seba. Moje najobľúbenejšie sú orchideje, ľalie a ruže. Preferujem rezané kytice alebo aranžmány so sušených a umelých kvietkov, ale určite to skúsim aj s črepníkovými kvetmi. Zatiaľ mám v črepníku len Aloe Vera a krásnu cyklaménovú orchideu, ale chcem to rozšíriť o iné kvety (napr. pivonky, hyacint) a tiež bylinky! ;)




Na blogu Galérie Kvetín okrem predaja kvetov (konkrétne na na ich e-shope) a drobných darčekových predmetov nájdete aj užitočné rady, ako sa starať o kvety, návody (napr. ako si pripraviť vlastné ikebany), najnovšie trendy v tejto oblasti, svadobné inšpirácie a podobne. Veľmi zaujímavé články a dokonca aj skvelé videá. A dostali ma aj látkovými kyticami, tie obdivujem už dlhšiu dobu. ;)




Obdivujem floristiku a aranžovanie kvetov, pretože si vyžaduje cit, vkus a veľký talent. Nič nepoteší viac ako úžasne urobený aranžmán alebo nápaditá kytica zo živých kvietkov. Komu srdce plesá tak ako mne? ;)






















Už viem, na koho sa obrátim, keď budem chcieť takýto živý kúsok umenia. ;)



Pekný deň Vám praje Kristína 

You Might Also Like

0 komentárov