6 Projects, 1 Paper Brand / 6 Projektov, 1 Značka papierov

11/06/2014 01:10:00 PM

Ahojte! 
Po pár dňovom oddychu som mala opäť kopec energie na tvorenie, tak som sa od nedele venovala ďalším projektom, najmä zákazkám. ;) Zaujímavé je, ako sa tie projekty líšia a pritom všetky použité papiere (dokonca aj obrázky - ruža, srdce, kľúče) sú len od jednej skvelej značky, a to UHK Gallery. Využila som papiere zo 6 kolekcií - Mademoiselle, Olivový háj, Ho Ho Holmes, Holmes in Love, Mushrooms a Weekend Friday! Tu je zákazková tvorba:

* Romantický diár pre Naty







* Cestovateľský diár na mieru pre Miňovu sestru







* Receptár lásky pre mladomanželov od Janky






A tu sú fotky obalu mojej (presnejšie našej) knižky LOVE STORY 2, ktorú postupne budem zapĺňať stránkami, zápiskami, suvenírmi, lístkami a fotkami ako som to robila pri prvej knižke <3 Zbierala som si na ňu ozdôbky, premýšľala dlho, ako bude vyzerať a aký motív bude mať a som nadšená, ako to dopadlo. Určite som už v predošlých príspevkoch spomínala, že som závislá na kľúčikoch a zámkoch, takže ich tam môžete nájsť viac, než by bolo potrebné :D Komponenty od Ingvild Bolme zbožňujem, takže tie tam tiež nechýbajú. Papiere od UHK Gallery sú na mojom súkromnom projekte samozrejmosť a áno, buttonka, na ktorej je vyobrazené realistické a jemne morbídne srdce je tiež od nich a mám z neho opäť až nezdravú radosť :D 









A ďalší súkromný projekt - layout do novembrovej challenge na Papero Amo. Podmienky sú rovno 3 a zaujala ma z nich najmä tá prvá - využiť komplementárne farby. V mojej tvorbe môžete vidieť využitie jemnejších farieb, pretože ja sama ľúbim púdrové farby. Sýte (v mojom ponímaní tmavé) farby používam väčšinou hnedé a čierne pri tvorbe vo vintage štýle alebo keď je to podmienka od zákazníka. A podľa škály mi boli srdcu blízke len 2 farby - fialová a zelená. Ostatné farby ja osobne nemám rada (červená, žltá, oranžová, modrá) a nepracovala by som veľmi nadšene s nimi. Ďalšie podmienky boli, aby sme využili svoju vlastnú fotku a aby sme layout robili podľa kompozície, ktorú mala na ukážkovom projekte Irenka, ktorá znenie súťaže vymyslela. Dnes som sa s ním hrala, využila som aj techniku mixed media, takže sa teším tejto výzve, pri ktorej som sa odosobnila od svojej tvorby a vytvorila úplne niečo iné ako mám zvykom. Zatiaľ len menší náhľad, celý layout uvidíte po skončení challenge ;)




Pokúšala som sa po dlhom čase aj o výrobu EXPLODING BOXU, aby som dnu mohla naaranžovať úžasný 3D fúrik od SCRAPatelier. Videla som v živote už všeličo rozkošné, ale tento fúrik asi vyhral prvé miesto. Neviem od neho odtrhnúť zrak, taký je zlatý ;) Tu je menšia ukážka, neskôr Vám ukážem viac fotografií celej krabičky:






Pekný zvyšok týždňa praje Kristína ;)

You Might Also Like

2 komentárov