Vintage Crafting: Spomienky na Vianoce

1/02/2017 07:03:00 PM

Vianočné sviatky sú už za nami, ale stále spomíname na tie príjemné rodinné okamihy, ktoré sme zažili. My sme sa doma stretli celá rodinka po strašne dlhom čase, presnejšie po vyše roku. Tak sme spolu strávili pekných pár dní vo vianočnej atmosfére. Tato samozrejme naplánoval rodinné fotenie, aby sme mali na tento výnimočný okamih pamiatku. Ja som chcela jednu z tých najvydarenejších fotografií vyscrapovať na pamiatku pre nás a ako inšpiráciu pre vás na blog Vintage Crafting. Nakoľko som prepadla digitálnemu scrapbookingu, tak som sa nevedela rozhodnúť, AKO nás vyscrapujem. Digitálne alebo klasicky papierovo? A čo tak oboma spôsobmi? ;)

Pri tvorbe môjho "živého" scrapbookového layoutu som využila materiál z môjho najobľúbenejšieho e-shopu. Vrstvila som krásne papiere od UHK Gallery, tri druhy čipky a rôzne ďalšie ozdôbky. Niektoré som dostala pod stromček od priateľovej rodinky, tak som ich hneď musela použiť. Teším sa, keď ma blízki potešia materiálom či pomôckami od www.organizatorka.sk, lebo tam najradšej a najviac nakupujem, takže je to vždy trefa do čierneho. :)




A tu sú oba layouty ;) 


Ďakujem, že ma čítate :)
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov