Vintage Crafting: DIY Vlastné pozadie pomocou Big Shotu a vyrezávacích šablón

1/12/2017 07:12:00 PM

V jednom z predchádzajúcich príspevkov som vám ukázala môj najnovší tvorivý balíček, ktorý som obdržala od Maťky (www.organizatorka.sk) ako benefit členky dizajn tímu. Bol peckový! Mala som v ňom aj nové vyrezávacie šablóny a vnuklo mi to zaujímavý nápad na tvorenie, ktorý som dala aj do článku - návod na výrobu vlastného originálneho pozadia (nielen) na pohľadniciach. ;)

Nemyslím si, že je to niečo nové (všetko tu už bolo, aj keď sme sa s tým osobne nestretli, je tak?), ale napadlo mi to fakticky pri vyrezávaní papierových nápisov :) Skúšala som nové šablóny s nápismi (to sú moje prvé šablóny, ktoré vyrezávajú nápisy) a tak sa mi to zapáčilo, že som si povedala, prečo len 1 nápis? Prečo ich nevyrezať viac a dať do pozadia? A bolo to. :D




Aby som spojila príjemné s užitočným, vo fotonávode okrem využitia tohto nápadu dávam inšpiráciu na vytvorenie valentínskej pohľadnice pre muža. Pomaly sa nám už blíži ten Valentín a chceme svojich najdrahších potešiť milou drobnosťou, no nie? :)




Celý fotonávod a niekoľko ďalších pohľadníc pre inšpiráciu nájdete v mojom príspevku na blogu Vintage Crafting.


You Might Also Like

0 komentárov