Vianočná recy hviezda

12/03/2016 06:12:00 PM

Vždy ma poteší, keď ľudia (nielen) z môjho okolia tvoria. Tvorenie je podľa mňa jedna z najkrajších a najzmysluplnejších činností v živote. Či už tvoríte s papierom, s látkou alebo s iným materiálom. Alebo fotíte, kreslíte, tvoríte grafiku a iné. S kamarátovou maminou sme obe fanúšičky ručnej práce a takmer vždy, keď sa stretneme sa snažíme jedna druhú niečím ručne robeným potešiť :) Tentokrát som od nej dostala nádhernú recy hviezdu!

Možno tento štýl tvorby poznáte. Sú to noviny stočené do ruličiek a vyskladané do takejto hviezdy, šálky s podšálkou (veru áno, mám 2 také šálky od nej doma) alebo iného tvaru. Je to perfektný nápad na recykláciu. Ja sama tieto veci neviem robiť a asi by som nemala trpezlivosť na ich mravenčiu výrobu (haha na scrapbooking ju mám), ale zato obdivujem toho, kto to robí a cením si také darčeky. 




Ja som dostala túto nabielo namaľovanú hviezdu, že si ju mám dozdobiť podľa svojho štýlu a potom sa pochváliť s výsledkom ;) Tak som sa do toho pustila! Jemne som ju dotvorila krásnym materiálom od www.organizatorka.sk, presnejšie vianočnou papierovou stavebnicou, gombíkmi, flitrami, lepenkovými výrezmi (od Wycinanka), dvojfarebnou šnúrkou, dreveným hríbikom a buttonkou.










Teším sa, že mám hotovú ďalšiu vianočnú dekoráciu pre náš domov. A čo vy? Venujete sa tiež niečomu tvorivému? Chystáte si vianočné dekorácie sami?
Pekný sobotný večer vám praje
Kristína

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Teda Kristínka,tak si tam pekne popísala,až mi slzičky vyleteli. Škoda že nemáme spoločný obchodík,krásne by sme sa dopĺňali. :-)

    OdpovedaťOdstrániť