Moja fotografia na výstave v Senici

12/04/2016 05:13:00 PM

Pred časom som sa zapojila do fotosúťaže OBJAVUJ SLOVENSKO. Tento rok som bola na niekoľkých výletoch po Slovensku a najviac som fotila v Banskej Štiavnici, kde som trávila letnú dovolenku s priateľom. Fotoaparát som mala stále zavesený na krku a cvakala som zábery nám na pamiatku, ale skúšala aj som niečo umelecké len tak pre seba. Vzniklo pár vydarených fotografií, ale jedna vyčnievala, a presne s tou som mala úspech na tejto fotosúťaži :)

Nazvala som ju Tváre Banskej Štiavnice a kto v Štiavnici bol, tak sa im určite nevyhol a posedel si na lavičke vedľa nich. Rada fotím ľudí a zvieratá. Chcem, aby na fotografii bola tvár, portrét, emócie. Zato málokedy nafotím niečo "bez tváre". A aj táto kamenná stena ma očarila tvárami, ktoré som chcela zvečniť z trocha iného uhla - zo svojho uhla.
Ukazovala som ju aj ocinovi. Je profesionálny fotograf a môj najväčší kritik, takže som bola zvedavá, ako to vníma on. Fotografia sa mu veľmi páčila a hneď ma aj upozornil na prebiehajúcu fotosúťaž. Spoločne sme sa do nej zapojili a viete si predstaviť tú radosť, keď sme sa dozvedeli, že on získal Čestné uznanie (to je už klasika :)) a spolu s mojou fotografiou bude vystavená na výstave v Senici. Zo stoviek prihlásených prác bolo vybraných na výstavu zopár desiatok fotografií a moja medzi nimi! Bola som nadšená a tá eufória stále trvá :)


Viac informácií o tejto výstave a zopár fotografiíí z vernisáže nájdete na tomto linku na stránke mesta SenicaVýstava bude trvať ešte nejaký čas, tak ten kto býva v Senici alebo v jej okolí sa môže ísť pozrieť a vychutnať si pekné zábery z ciest po Slovensku. Výstava je v novozrekonštruovanej mestskej plavárni :)


Vernisáže som sa žiaľ nemohla zúčastniť, ale ocino tam bol a všetko pre mňa nafotil. Na fotke ho vidíte pri mojej fotografii, pod ktorou je tá jeho :) 


Už sa teším, ako nám táto moja fotografia raz bude visieť zarámovaná na stene v spoločnom bývaní. Bude nám pripomínať krásnu dovolenku vo dvojici, moju záľubu vo fotografovaní, jednu z mnohých krás Slovenska a odteraz aj úspech vo fotosúťaži. :) 
Peknú nedeľu vám praje
Kristína 

You Might Also Like

1 komentárov