Vintage Crafting: Jesenná svadba

9/30/2016 03:59:00 PM

Romantická jesenná svadba hýriaca farbami, ktorú opantáva jemný vánok a posledné teplé lúče slnka. Kto by po takej svadbe netúžil? Ja som mala tú česť tvoriť knihu hostí práve pre zaľúbený pár, ktorý sa teraz v októbri bude brať. Láska v sprievode jesene číha z každej jej strany ;)

Kniha je plná rôznych detailov, ozdôbok a tajomstiev ;) E-shop www.organizatorka.sk musel mať kvôli mojim objednávkam výpadky stránky, hehe :D 
Kniha je zároveň inšpiráciou, čo všetko sa dá z materiálu od Organizátorky vytvoriť a celý príspevok, ktorý sa tomuto projektu venuje nájdete na blogu Vintage Crafting ;)


































Ak by ste ste aj vy mali záujem o knihu hostí alebo iný projekt z mojej dielne, kontaktujte ma na e-mail cepcekova.kristina@gmail.com. Budem sa tešiť ;)
Krásny víkend vám praje
Kristína


You Might Also Like

0 komentárov