Handmade drobnosti pre oslávenkyňu

9/25/2016 07:44:00 PM

Pred mesiacom som vám ukázala, akú pohľadnicu som vytvorila pre moju tetu k jej 50tke. Dnes vám ukážem zvyšok handmade darčekov, ktoré som jej pripravila :) 


Moje lapače snov sa tešia obľube v mojom okolí, tak mi napadlo, že ďalším darčekom by bol práve on :) Všímam si, že takmer každý si v dnešnej dobe zdobí svoj interiér práve lapačmi. Je to už nejaký čas v móde a dostalo sa to aj do scrapbookového materiálu (Wycinanka ide s dobou a vytvorila nádherné lepenkové výrezy v tvare lapačov snov, ešte vám ich predstavím na svojich projektoch :) ). Nie som zrovna človek, ktorý sa snaží ísť s módou, ale pokiaľ sa mi daný trend páči a je to niečo také milé ako táto závesná dekorácia, tak prečo nie. 
Romantická kolekcia papierov Juliet od Scrapberries, ktorú som si zakúpila u Organizátorky, mi opäť padla vhod. Ďalej som využila bakers twine, lepenkové srdiečko, ktoré mám ešte z Mariho kurzov, čipku, kvietky a ďalšie drobné ozdôbky.
Celý lapač sa mi nepodarilo pekne odfotiť, je to dosť náročné, nakoľko je pohyblivý a celkom dlhý, tak aspoň nejaké ukážky pre predstavu:




Mamina chcela jeden malý darček tiež pekne zabaliť, tak ma poprosila o výrobu darčekovej taštičky. Podľa pozvánky sme vedeli, že tetina oslava bude v levanduľovom štýle, tak som sa chopila svojej provensálskej papierovej stavebnice, ktorú som stále nespotrebovala (Dokáže ju niekto celú hneď spotrebovať? Neverím, že áno :D ) a biely polotovar taštičky ozdobila papierovými výrezmi, stužkou, bakers twine, bambuľkami, štipčekom, lepenkovými výrezmi, washi páskou a flitrami. A tu je výsledok:






Oslava je čerstvo za nami a vyzerá, že handmade blahoželanie, lapač snov i darčeková taštička urobili radosť. Oproti ostatným darčekom sú to úplné drobnosti, ale drobnosti vyrobené ručne a zo srdca :)
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov