Challenge #21 @Papercards

8/16/2016 06:26:00 PM

Na českej stránke Papercards.cz bola vyhlásená nová challenge a ja som sa do nej v tejto letnej horúčke hneď zapojila. :)

Zadaním bola farebná paleta, podľa ktorej bolo potrebné tvoriť pohľadnicu. Už len tie farby sú typické námornícke a inšpirácie od dizajn tímu sa tiež niesli v námorníckom duchu.



 Neodolala som ... chytila som do rúk materiál, ktorý sme dostali na Mariho albumovom kurze (bolo veru bohate) a začala tvoriť podľa palety. Perfektne mi sadlo všetko z jeho balíčka: papiere z kolekcie Loft Marina od UHK Gallery, kraft papier, lepenkové výrezy od Scrapiniec a papierový výrez. 



Ja som ešte dodala červený vlnkovaný papier, obväz (namiesto gázy, ktorú klasicky používam), dvojfarebnú bakers twine šnúrku, perličky, flitre, rozetku a iné ozdôbky od Organizátorka. A taktiež som z tohto e-shopu využila aj vyrezávacie šablóny do Xpressu - hneď 3 typy - venček, malá rozetka a vyšívaný kruh. Venček som si nastrihala tak, aby vyzeral ako morské riasy. Výsledný morský efekt som sa snažila docieliť aj dúhovými flitrami, tekutými perlami a drobnými kamienkami, ktoré som skryla v záhyboch obväzu. 




Pohľadnicu som vyrobila v čistom, jemne vintage, štýle bez farieb a tupovania. Nemohlo chýbať aj moje obľúbené prešívanie. :)


Verím, že sa vám moja pohľadnica zapáčila a tiež dáte šancu tejto aktuálnej farebnej palete nielen vo svojom šatníku, ale aj v scrapbookovej tvorbe ;) 
Pekný zvyšok dňa vám želá Kristína



You Might Also Like

0 komentárov