Wycinanka: Birthday card

6/04/2016 08:57:00 PM

Veľmi si cením, keď ma v mojej tvorbe podporujú priatelia, blízki a známi. A táto pohľadnica tiež vznikla vďaka mojej kolegynke, ktorá chcela potešiť maminu k narodeninám ručne robenou pohľadnicou odo mňa. ;)

Pracovala som s kolekciou papierov Treasured Moments od Kaisercraft, ktorá si ma získala vintage štýlom, farbami a obrázkami (áno, ten zlatý vintage rám je tiež súčasť kolekcie :)). Okrem hotových kúpených ozdôbok som použila aj papierové ozdoby, ktoré som si vyrezala sama pomocou vyrezávacích šablón (rozetka, 3D motýlik, biele lístky). Všetok tento materiál, pomôcky a farby nájdete u www.organizatorka.sk. A samozrejme, že tu nesmeli chýbať lepenkové výrezy od Wycinanka. :)

Príspevok s mojou pohľadnicou nájdete aj na blogu Wycinanky ;)





Mám aj skvelé zákazníčky, ktoré sa ku mne opakovane vracajú a objednávajú svojim blízkym moju tvorbu. Tak som tvorila aj túto pohľadnicu pre stálu zákazníčku Zuzku. :)



Tentokrát som tvorila s papiermi od Pion Design, ktorých mám doma celkom dosť a ešte s nimi chystám nejaké projekty (napr. detský album). :) Materiál mám od tých istých obľúbencov :P
Príspevok k tejto pohľadnici nájdete aj na blogu Wycinanky.








Pekný večer vám praje Kristína

You Might Also Like

0 komentárov