Papierový maratón v Bratislave 21.5.2016

6/04/2016 09:22:00 PM

Predminulú sobotu som strávila v Bratislave v úžasnej tvorivej atmosfére s príjemnými šikovnými žienkami :) V útulnej kaviarničke EduCafe prebiehal papierový maratón, ktorý zorganizovala Maťka Valešová (majiteľka www.organizatorka.sk). 
Opäť som mala tú česť lektorovať a dievčatá som naučila vyrobiť si originálnu pohľadnicu a ozdobiť si zápisník ;)

Pripravila som z tohto celodenného kurzu aj obsiahlu reportáž, ktorú si môžete prečítať v mojom príspevku na blogu Vintage Crafting. Okrem lektorovania som stíhala aj fotiť, takže všetko tam máte podrobne zdokumentované ;)








Ak by ste mali záujem o kreatívne kurzy, určite si pozrite ponuku TU (v prípade záujmu aj objednávajte) alebo sa informujte o plánovaných kurzoch cez e-mail info@organizatorka.sk ;)

Kristína

You Might Also Like

0 komentárov