Scrapbooking Day 2016

5/07/2016 09:13:00 PM

Viete o tom, že aj scrapbooking má svoj deň? Je to vždy prvá májová sobota v roku. Scrapbookové blogy sú plné inšpiratívnych článkov, súťaží a darčekov. :)



Ja som tento deň bohužiaľ kvôli menším zdravotným problémom celý preležala a vôbec som si ho neužila scrapovaním :( Ale na blogu Vintage Crafting nájdete skvelý článok od Daniely spolu s challenge. Môžete si tento víkend zasúťažiť o krásnu výhru. Alebo si objednať niečo pekné z e-shopu www.organizatorka.sk a dostať milý darček k tomu ;)

Ja vám ponúknem aspoň ukážku najnovšieho projektu - A5 vintage zápisníka, ktorý som pred 2 dňami vytvorila pre Wycinanka. V prípade záujmu si ho u mňa môžete zakúpiť (cez e-mail cepcekova.kristina@gmail.com) a potešiť ním nejakú romantickú dušu ;)







Lepenkové výrezy (nápis Moments to live for, motýlik a 3D okno) mám od Wycinanka a ostatný materiál (kovové komponenty, tekuté perly, IZINK pigmentová farba, papiere Pion Design, bakers twine šnúrka, polotovar zápisníka, svorka v tvare hodín a iné) mám od Organizatorky
Prajem vám ešte krásny scrapbookový deň!
Kristína

You Might Also Like

1 komentárov