Môj článok "Moje zlatíčko 3 v 1" v Mollie tvorí

5/14/2016 10:43:00 AM

Stala sa mi úžasná vec! Z obľúbeného tvorivého časopisu MOLLIE TVORÍ ma oslovili, aby som pre nich napísala článok o plánovači. Veľmi sa im páčil ten, ktorý som napísala pre Vintage Crafting pred niekoľkými týždňami. Tak som napísala pre Mollie úplne nový článok s novými nápadmi a fotografiami, ako ozdobiť svoj plánovač (diár, organizér), aby bol originálny, personalizovaný a len a len váš. :)


Nájdete ho v najnovšom čísle MOLLIE TVORÍ 3/2016, ktorý je už tretí deň v predaji. Ani vám nemusím písať o obrovitáááááánskej radosti, ktorú z toho mám... Ešte stále to rozdýchavam :) Text aj fotografie sú originál moje a verím, že vám nápady a postupy, ktoré som tam vysvetlila a odfotila, pomôžu pri ozdobovaní (nielen) svojho diárika ;)


A vymyslela som pre vás pri tejto príležitosti GIVEAWAY! Vybrala som rôznorodý scrapbookový materiál na tvorenie, ktorý môžete vyhrať a ozdobiť si ním nielen svoj planner, ale aj iné handmade výrobky. Môžete tam nájsť pečiatkovaciu podušku, gumené pečiatky, bakers twine šnúrky, scrapbookové papiere, washi pásky, papierové rozetky, papierové embossované vrecká, 2 krásne lepenkové výrezy, kvietky, vyrezávaciu šablónu do Big Shot,  takmer celú penovú abecedu a iné. Všetko obdržíte v rozkošnej platennej taške, ktorú mám z veľtrhu Creativeworld z Frankfurtu :) 



A čo treba urobiť, aby ste vyhrali? Stačí lajknúť moju fanúšikovskú Facebookovú stránku KČ scrapbooking, odfotiť sa s najnovším číslom MOLLIE TVORÍ a postnúť túto fotku na nástenke mojej stránky. ;)
Všetko nechám na vašu kreativitu a víťaza vyberiem podľa najoriginálnejšej fotky začiatkom júla. Dovtedy bude toto číslo v predaji, nakoľko sa jedná o dvojmesačník. Už sa neviem dočkať vašich fotiek! ;) 



Verím, že sa vám môj článok v MOLLIE TVORÍ bude páčiť a veru že sa oplatí prelistovať ju úplne celú. Nájdete tam kvalitné články plné krásnych fotografií a nápadov z oblasti tvorenia. <3
Krásny víkend vám praje Kristína

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Kristinko, to je uzasne! Skoda, ze se neprodava aj u nas :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tak.Kazdopadne gratuluji ke clanku a skvelym napadum.

    OdpovedaťOdstrániť