Milujem darčeky!/ I love gifts!

8/16/2014 01:31:00 PM

... či už špeciálne a kupované/vyrobené pre mňa alebo tie, ktoré sa pribaľujú k iným výrobkom a stoja za to ;) (Aj) Preto sa neviem dočkať každý mesiac nového čísla kreatívneho časopisu Creativity od Docrafts. Objednávam ho cez Ľubku a jej Materiál pre Tvorilky. Darčeky k časopisu sú vždy 3, sú parádne a páči sa mi ich rôznorodosť - bývajú tam pečiatky, papierové výrezy, papiere z nových kolekcií, gombíky, nálepky, ozdôbky, jednoducho všeličo na tvorenie. V časopise sú tiež nápady, ako darčeky tvorivo využiť.  A článok na taký štýl Vám dnes ponúkam aj ja. ;)

V júlovom čísle (najnovšie, ktoré mám doma) boli pribalené silikónové pečiatky s vianočnou tematikou (pozn. s anglickými nápismi), glitrované lepidlá v 6 farbách a 4 ks kvietkovaných A4 papierov z kolekcie Botanicals. 






DARČEKOVÁ TAŠTIČKA

Jeden kvietkovaný papier som využila pri ozdobovaní bielej papierovej tašky. Vystrihla som si požadovaný rozmer kvietkovaného papiera (cca o 0,5 cm menší z každej strany ako boli rozmery tašky), ďalej som vystrihla pásy bieleho tvrdšieho papiera, ktoré som ozdobne vyrezala okrajovou vyrezávačkou a nalepila do hornej a do dolnej časti papiera, prešila som to dookola a potom som ozdobovala stred. Vzala som papierový výrez, kde sa dá napísať venovanie, z novej kolekcie od Docrafts so záhradnou tematikou a ten som začala ozdobovať : navrstvila som ho s inými papiermi, ozdobne vyrezaným a embossovaným modrým rámčekom, bakers twine šnúrkami a rozetkami. Ešte som pridala drobný drevený štipček a papierové kvietky. Zošila a zlepila som to dokopy a nalepila na tašku. Z papierových výrezov sa mi ešte hodila kvietkovaná visačka, tak som ju spolu s bielou zavesila na bakers twine šnúrku a priviazala k jednému ušku tašky. Trvalo mi to pár minút a taštička vyzerá na nespoznanie, však? ;)








VIANOČNÁ POHĽADNICA
S pomocou vianočne ladených pečiatok a glitrovaných lepidiel som dozdobovala vianočnú pohľadnicu. Pohľadnicu som urobila na štýl, ktorý sa mi veľmi páči a v ktorom posledný čas tvorím pohľadnice. Je otváracia, väčšia než sa obvykle vyrába a vždy obsahuje tajný priečinok alebo papierové vrecko. Taktiež ma fascinuje mini-girlanda zložená z milión drobnôstok a ktorá sa mi hodila aj sem ;) Vianočné papiere a mašličky mám opäť od Ľubky. 




Klasické pečiatkovanie s čiernou poduškou som využila pri nápise Merry Christmas do ozdobne vyrezaného rámčeka. Okolo tohto nápisu som ledabolo opečiatkovala 2 typy vločiek, ktoré boli tiež v balení. Aby som nápis zvýraznila, tak som ho obtiahla zlatým a červeným glitrovaným lepidlom. Glitrované lepidlá využívam málokedy a keď ich predsa len využijem, tak len pre takýto účel. 



Pečiatky som chcela využiť aj spolu s horúcim embossingom, tak som si vybrala dve (vianočnú guľu a ceduľku na vpísanie mena obdarujúceho a obdarovaného), ktoré som na tvrdý papier otlačila, posypala zlatým embossovacím práškom, zapiekla a papier obstrihla podľa pečiatky. Urobila som dierkovačom do nich dierky a zavesila ich na bakers twine šnúrku, ktorou sa pohľadnica uzatvorí a zamašličkuje.




Príjemné víkendové tvorenie Vám želá Kristína ;)

You Might Also Like

0 komentárov