Sketch Thursday @ Elle's Studio

4/04/2014 01:59:00 PM

Hi!
I have a new layout for you today! It's inspired by Thursday sketch at Elle's Studio and it's about my Sunday roller-skating with my good friend. It was aaaaawesome ;) I love roller-skating but I'm too afraid of killing myself (undesirably :D ). But my friend is patient and helpful, so I was in safe. And I LOOOOVE SPRING, too and this day was sunny and pleasant, so I made a layout about it ;) 
Let'so go out!! 
Kristína

------------------------------------------------------------------------

Ahojte!
Dnes mám pre Vás nový layout - scrapbookovú stránku. Je inšpirovaná štvrtkovým sketchom na stránke Elle's Studio a je o mojom nedeľnom korčuľovaní s kamarátom. Bol to skvelý deň! ;) Milujem korčuľovanie, ale bohužiaľ sa veľmi bojím, že sa nechcene zabijem alebo dolámem. Môj kamarát je našťastie trpezlivý a pomáhal mi dostať sa do toho a zhodiť zo seba aspoň ten prvotný strach (stáť na korčuliach :D :D ), tak som bola v bezpečí :D  Neskutočne milujem jar (vôňa kvetov a stromov, jemné slnečné lúče, spev vtáčikov, dlhé prechádzky, super výlety, pikniky, atď atď) a táto nedeľa bola ozaj slnečná a veľmi príjemne strávená, tak som sa rozhodla o nej urobiť layout na pamiatku ;)
A teraz poďme von, je krásne!
Kristína












Credit:
* Paper CRATE PAPER - The Pier - Sunshine & SCRAPPERIN - Belle Pastel 
Chipboard, Crate Paper, Flea Marketing 
Alphabet stickers, Timbergrove, Fancy Pants
* Paper strip, UHK Gallery, Tropical fruits - Butterflies
* Bakers twine
* Tag
* Paper rosette
* Turquoise akrylic paint

You Might Also Like

0 komentárov